INICIACIÓN AO MOVEMENTO
25 feb 2009
ACTUACIÓN 2 DE MAIO DE 2008 NO AUDITORIO MUNICIPAL
Moitos nervos pero moita ilusión por amosar o traballo feito ao longo do ano.
Todos os nosos papás e mamás estaban alí para animarnos.
Fixémolo moi ben!
No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Página Principal
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario