INICIACIÓN AO MOVEMENTO
26 feb 2011
COLABORACIÓN CO IES BASANTA SILVA DE VILALBA
Colaboración cos alumnos de 4º ESO do IES Santiago Basanta Silva de Vilalba para recaudar cartos para a excursión a Malta.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Página Principal
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario