INICIACIÓN AO MOVEMENTO
10 abr 2010
COLABORACIÓN COS ALUMNOS/AS DO INSTITUTO DE VILALBA
Os alumnos e alumnas do Instituto de Vilalba necisitan cartos para a excursión de fin de curso e nós fomos a bailar para eles.
No hay comentarios.:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Entrada antigua
Página Principal
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
No hay comentarios.:
Publicar un comentario